166/2714
[ παύση προβολής ]

5. Το Ρωμαϊκό Ωδείο, 1950(περίπου)

5. Το Ρωμαϊκό Ωδείο, 1950(περίπου).jpg 6. Ο αρχιτέκτων Ιωάν. Βασιλείου (με δική του πρωτοβουλία και χρηματοδότηση άρχισε η αναστήλωση του αρχαιολογικού χώρου) στο Ρωμαϊκό Ωδείο, με τον αρχιτέκτονα Αν. Ορλάνδο και τον έφορο Αρχ. Ζαφειρόπουλο, 1958 Μικρογραφίες4. Το Ρωμαϊκό Ωδείο πριν την αναστήλωση. Άποψη από το κοίλο. Διακρίνεται μέρος τής ορχήστρας και η είσοδος6. Ο αρχιτέκτων Ιωάν. Βασιλείου (με δική του πρωτοβουλία και χρηματοδότηση άρχισε η αναστήλωση του αρχαιολογικού χώρου) στο Ρωμαϊκό Ωδείο, με τον αρχιτέκτονα Αν. Ορλάνδο και τον έφορο Αρχ. Ζαφειρόπουλο, 1958 Μικρογραφίες4. Το Ρωμαϊκό Ωδείο πριν την αναστήλωση. Άποψη από το κοίλο. Διακρίνεται μέρος τής ορχήστρας και η είσοδος6. Ο αρχιτέκτων Ιωάν. Βασιλείου (με δική του πρωτοβουλία και χρηματοδότηση άρχισε η αναστήλωση του αρχαιολογικού χώρου) στο Ρωμαϊκό Ωδείο, με τον αρχιτέκτονα Αν. Ορλάνδο και τον έφορο Αρχ. Ζαφειρόπουλο, 1958 Μικρογραφίες4. Το Ρωμαϊκό Ωδείο πριν την αναστήλωση. Άποψη από το κοίλο. Διακρίνεται μέρος τής ορχήστρας και η είσοδος6. Ο αρχιτέκτων Ιωάν. Βασιλείου (με δική του πρωτοβουλία και χρηματοδότηση άρχισε η αναστήλωση του αρχαιολογικού χώρου) στο Ρωμαϊκό Ωδείο, με τον αρχιτέκτονα Αν. Ορλάνδο και τον έφορο Αρχ. Ζαφειρόπουλο, 1958 Μικρογραφίες4. Το Ρωμαϊκό Ωδείο πριν την αναστήλωση. Άποψη από το κοίλο. Διακρίνεται μέρος τής ορχήστρας και η είσοδος6. Ο αρχιτέκτων Ιωάν. Βασιλείου (με δική του πρωτοβουλία και χρηματοδότηση άρχισε η αναστήλωση του αρχαιολογικού χώρου) στο Ρωμαϊκό Ωδείο, με τον αρχιτέκτονα Αν. Ορλάνδο και τον έφορο Αρχ. Ζαφειρόπουλο, 1958 Μικρογραφίες4. Το Ρωμαϊκό Ωδείο πριν την αναστήλωση. Άποψη από το κοίλο. Διακρίνεται μέρος τής ορχήστρας και η είσοδος6. Ο αρχιτέκτων Ιωάν. Βασιλείου (με δική του πρωτοβουλία και χρηματοδότηση άρχισε η αναστήλωση του αρχαιολογικού χώρου) στο Ρωμαϊκό Ωδείο, με τον αρχιτέκτονα Αν. Ορλάνδο και τον έφορο Αρχ. Ζαφειρόπουλο, 1958 Μικρογραφίες4. Το Ρωμαϊκό Ωδείο πριν την αναστήλωση. Άποψη από το κοίλο. Διακρίνεται μέρος τής ορχήστρας και η είσοδος